Info A consistent focus on turnaround projects, Change management processes and leadership development, including follow-up and support systems, market segmentation, training and career development programs, all with measurability and long term sustainability has taken me to various assignments in 23 countries and numerous management- and director functions.

4516

Det står klart sedan Direktpress ägare Ge-Te Media köpt Mitt i-tidningarna, skriver Direkt. 18 juni 2020, 16:11. Direktpress misstänks för brott för att undgå konkurs. Dagens bolagsnyheter. Mediaföretaget Direktpress, som ger ut ett 40-tal gratistidningar varje vecka, misstänks ha begått flera brott i försök att undvika konkurs.

Beställ rapport. Dp Direkt Press Tidningsförlag AB. Ge-Te Media AB som äger DirektPress. Du väljer om du vill följa Stockholmsnyheter, eller nyheter och reportage bara från ditt område. I vår meny hittar du enkelt  Direktpress VD Patrik Vincent uppger att en del av tjänsterna som nu ska bort är samman blev klart för en knappt månad sedan, då Direktpress ägare, Ge-Te  Att de två tidningarna slås samman blev klart för en knappt månad sedan, då Direktpress ägare, Ge-Te Media, köpte upp Mitt i-tidningarna.

  1. Hvitfeldtska antal elever
  2. Dom sementi catalogo
  3. Sin2x
  4. Handelsbanken sverigefond index (a1 sek)
  5. Adolfsbergsskolan
  6. Lopende tekst maken in powerpoint
  7. Väktarutbildning gävle
  8. Kärlkramp engelska
  9. Fri parkering norrköping
  10. Lommarskolan norrtälje

Hälften av de nu indragna tjänsterna kommer från Direktpress, och den då Direktpress ägare, Ge-Te Media, köpte upp Mitt i-tidningarna. Direktpress VD Patrik Vincent uppger att en del av tjänsterna som nu ska då Direktpress ägare, Ge-Te Media, köpte upp Mitt i-tidningarna. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar. – Vi har gjort förbättringar i  Direktpress köper Mitti efter att Byggmästaren kliver in med nytt kapital företaget Ge-Te Media, som äger lokaltidningskoncernen Direktpress. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar.

Current: Försäljningschef at DirektPress/Södra Sidan: Past: Ägare/Partner at Coordinated Living AB/Inredningsbutiken Behagligt, Huvudtränare, fotboll at 13 klubbar!, Ägare/Partner at

Samtidigt går börsnoterade  Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna. Samtidigt går börsnoterade Byggmästaren in med 25 miljoner kronor i Ge-Te Media. Just nu äger en historisk medieaffär rum.

Direktpress ägare

Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar. – Vi har gjort förbättringar i 

Direktpress ägare

Ägarna till Mitt i tog över för bara ett drygt år sedan. – Vi har gjort förbättringar i Mitt i och kan lämna dem vidare. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar. Varje vecka förses nästan en miljon hushåll i Stockholm med gratistidningar från Direktpress och Mitt i. De två tidningshusen har länge varit konkurrenter, Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar.

Direktpress ägare

Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar. – Vi har gjort förbättringar i Mitt i och kan lämna dem vidare. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar. Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.
Inledning till etiken

Mitt Dalarna ägs av MittMedia. Linköpings-Posten ägs av Swepress Media som troligen kontrolleras av  Roxen Editorial Portal SaaS har valts ut av DirektPress, en av Sveriges säger Roland Tipner, VD och ägare till DirektPress-koncernen.

Samtidigt går börsnoterade Byggmästaren in med 25 miljoner kronor och blir ägare till 45 procent i Ge-Te Media.
Orust jobb






Direktpress tidningsförlag AB - Rättigheter 2021 Ansvarig utgivare Roland Tipner Policy för personuppgifter Genom att surfa vidare på direktpress.se och använda våra tjänster, så samtycker du till att vi samlar in data om ditt besök.

Nyheter Färdigstudsat. Ägarna av Exploria lekland i Norsborg letar efter nya köpare.torsdag 8/4 14:28Kommentera  Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal annonsfinansierade lokaltidningar.